Студія графічного дизайну
Юрка Гуцуляка

Про студію Роботи Прес-центр Українська

Bretelle




Клієнт:
Універсал

Сфера діяльності:
Мережа магазинів спідньої білизни

Рік створення:
2011

Art director:
Юрко Гуцуляк




Ще роботи для кліента




 













Задача
Створити ім’я, логотип та комплексний фірмовий стиль для мережі магазинів спідньої білизни середньої цінової категорії. Нова торгова марка пропонує якісну та модну білизну з тканин, мережив та фурнітури ведучих європейських виробників.

Вирішення

Bretelle (з французької мови перекладається як лямка) — елемент одягу у тому числі і спіднього. Значення слова та французьке звучання вказують на причетність до індустрії моди. Назва асоціативно натякає на легкий еротизм, романтичні пригоди.

Характерним візуальним і емоційним образом, що став основою не лише логотипу, а й фірмового стилю загалом, є весняна квітка крокус (жіночність, ніжність, легкість, свіжість, молодість).

Деталізоване керівництво по стилю включає описи фірмових констант, ділової та представницької документації, рекламно-сувенірної продукції, екстер’єру та інтер’єру торгової точки, а також рекомендації та протипоказання стосовно використання стилю на практиці, в тому числі створення додаткових дизайн макетів, технологій виготовлення і матеріалів.

На сьогоднішній день відкрито уже 9 магазинів Bretelle, зокрема в Києві, Львові, Івано-Франківську, Одесі, Миколаєві та інших містах України.



Дивіться наступну роботу:
Лого, Стилі / Пробіг під каштанами

PDF Портфоліо

Завантажити




Студія графічного дизайну Юрка Гуцуляка Ви можете нам зателефонувати

+38 098 340 75 39